Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
507 wyświetleń
OdpowiedzDzis jest bardzo modny staz za ktory rowniez sie nie placi, wiec uwazaj ....
hejtujcie dalej :)
biorąc pod uwagę fenomen panienek zabijających się (nie dość, że za darmo to jeszcze żebrzesz o lajki znajomych na stronie technopolu) za zdjęcie na okładce krzyżówki... jestem w stanie uwierzyć, że na brak dziuń chętnych zaszpanować koleżankom "swoim wizerunkiem w kinie" nie narzekają :3
Cytat: fotopyzik
Komercyjne TFP... w jakim kierunku ten świat idzie? Jeszcze dojdzie do tego, że mój pracodawca zaproponuje mi współpracę TFP w imię zdobywania doświadczenia i pokazania się tu i tam.
no i powinnaś sięcieszyć że ci nie każe płacić
dwoje biznesmenów
1 - hej, co u ciebie ?
2 - ok
1 - a ty płacisz swoim pracownikom jeszcze wypłatę ?
2 - no nie
1 - no ja też nie. a chodzą dalej do pracy ?
2 - no chodzą
1 - no moi też chodzą
2 - ty , a jakbyśmy tak zaczęli pobierać opłaty ?
Cytat: vasquez
zaistniec i stac sie popularnym. Zdobyc doswiadczenie.
Zaczynajac przygode z fotografia zrobilem mase zdjec za darmo, tylko po to by nabrac doswiadczenia, gdzis zaistniec.
oj ty bido
i po co tyle czasu straciłeś na darmo ?
:[
jest do umycia klika okien i 100 m kw podłogi
orz kilka lekkich prac remontowo - budowalnych
zleceniodawca - czyli ja - nie przewiduje wynagrodzenia
ale zapewniam dobrą zabawe
można zaistnieć - zrobie zdjęcia wykonanych prac - można się będzie pochwalić - oraz wystawie pozytywna opinie na piśmie i na 10 wskazanych portalach - o profliu budowlanym
zapraszam
myśle że warto
Komercyjne TFP... w jakim kierunku ten świat idzie? Jeszcze dojdzie do tego, że mój pracodawca zaproponuje mi współpracę TFP w imię zdobywania doświadczenia i pokazania się tu i tam.
nie no żenada jeśli ktoś się na to zgłosi to żal mi tej osoby...
Cale szczescie tylko w twoim rozumowaniu.
owszem całe szczęście, że tylko w Twoim.
Nikt sie tu nie zlapie na szukanie modelek do "komercji za darmo" (znanej tez jako komercja TFP).
Modelki, nie marudzić tylko podziękowac za możliwość zdobycia popularnosci