Do niedawna chcąc skorzystać z usług krawca trzeba było wybrać się z wizytą do zakładu krawieckiego. Dziś usługę krawiectwa miarowego można zamówić nie wychodząc z domu. Bez ryzyka, za to z wszystkimi jej zaletami.
W branży modowej coraz częściej powstają firmy, które nie mają towaru w magazynie, a z powodzeniem go sprzedają. Wcale nie chodzi tu o dropshipping, pośrednictwo czy też inną formę handlu poprzez udostępnianie tradycyjnych lub elektronicznych kanałów dystrybucji
Jak to możliwe?
Odpowiedź jest prosta, to e-krawiectwo, którego ideą jest sprzedaż nie tyle produktu, co usługi krawiectwa, a właściwie krawiectwa miarowego. W Polsce takie podejście do biznesu reprezentuje np. marka HENDERSON. W sklepie internetowym tego producenta w zaledwie 15 minut można zaprojektować i zamówić męską koszulę szytą na miarę, tak jak u krawca.
Chociaż taka usługa do tej pory uznawana była przez wielu za elitarną, dziś staje się powszechnie dostępna. A wszystko to za rozsądną cenę. Jest to świetna alternatywa dla mężczyzn ceniących sobie indywidualność i wysoką jakość, którzy jednocześnie dokonują świadomych i odpowiedzialnych zakupów. Zalet zamawiania koszul czy też innych produktów szytych bądź wykonywanych na miarę jest wiele. Wydaje się, że najważniejszą z nich jest możliwość pełnej personalizacji. W takich sklepach jak www.hendersonshirts.com można samodzielnie wykonać projekt koszuli, począwszy od wyboru tkaniny, poprzez wybór rodzaju kołnierzyka czy mankietu, aż po indywidualnie zaprojektowany haftowany monogram.
Takie rozwiązanie świetnie sprawdzi się zwłaszcza u mężczyzn o niestandardowej budowie ciała, na których koszula kupiona w sieciówce nie leży jak trzeba. Ta cześć męskiej garderoby jest jednym z najważniejszych elementów stroju, dlatego też warto zwrócić na jej wybór szczególną uwagę. Skrojona na miarę koszula to gwarancja wygody noszenia i nienagannego wyglądu. Samodzielnie projektując koszulę mamy wpływ na każdy jej element, dzięki czemu zyskujemy niepowtarzalny design. Odpowiedzią na indywidualne potrzeby i upodobania, nawet najbardziej wymagającego klienta, jest więc właśnie krawiectwo miarowe.
Można odpowiedzialnie produkować, można też odpowiedzialnie kupować. To nie tylko zaleta, ale też filozofia świadomych producentów i klientów. Warto wypróbować tę formę zakupów, bowiem zamawianie koszul czy innych elementów garderoby w systemie e-krawiectwa to nie tylko gwarancja wysokiej jakości tkanin, dbałości o najmniejszy detal szycia, ale również możliwość pełnej personalizacji koszuli i świadome zakupy od firmy, która szyje wyłącznie na indywidualne zamówienia.
KONKURS
Chcesz mieć okazję do przekonania się na własnej skórze o zaletach krawiectwa miarowego? Mamy dla was 6 voucherów, każdy o wartości 259 zł, na indywidualnie zaprojektowaną koszulę w sklepie www.hendersonshirts.com, uszytą specjalnie na miarę laureatów konkursu.
Aby wziąć udział w konkursie:
- Napisz nam, co według ciebie wyróżnia eleganckiego mężczyznę?
- Odpowiedź prześlij na adres e-mail: konkurs@maxmodels.pl
- Jeśli jesteś użytkownikiem MaxModels, pamiętaj, aby w nadesłanym zgłoszeniu zamieścić swój nick.
Na wasze zgłoszenia czekamy do 12.02.2019 r. do godziny 23:59. Jedna osoba może wysłać tylko jedno zgłoszenie. W tytule wiadomości prosimy zamieścić "Henderson".
_________________________________________________________________________________________
WYNIKI KONKURSU:
Vouchery na indywidualnie zaprojektowaną koszule otrzymują:
- Grzegorz L.
- Andrzej M.
- Adam P.
- Wojtek Z.
- Grzegorz M.
Laureaci otrzymali od nas wiadomość e-mail. Gratulujemy!
• Administrator danych dla celów organizacji konkursu: Grupa Interia.pl sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie, os. Teatralne 9a więcej»
• Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: IOD@firma.interia.pl więcej»
• Cel oraz podstawa przetwarzania danych: zgoda na uczestnictwo w konkursie organizowanym przez administratora danych oraz ich przetwarzanie na warunkach wskazanych w regulaminie konkursu
• Informacje o dobrowolności podania danych: podanie danych osobowych przez uczestników jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do uczestnictwa w konkursie, w tym weryfikacji przez administratora danych, czy uczestnik spełnia warunki udziału w konkursie oraz do jego przeprowadzenia zgodnie z regulaminem konkursu
• Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych: każdy uczestnik ma prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych i rezygnację z uczestnictwa w konkursie, co jednak nie będzie równoznaczne z tym, że przetwarzanie danych do czasu wycofania zgody było niezgodne z prawem
• Odbiorcy danych: dane mogą zostać przekazane podmiotom dokonujących na zlecenie administratora danych czynności związanych z organizacją konkursu (np. wysyłka nagród)
• Okres przechowywania danych: dane uczestników konkursu będą przetwarzane przez okres trwania konkursu, a następnie, poza danymi zwycięzców konkursu, zostaną poddane anonimizacji; dane zwycięzców konkursu będą przetwarzane po zakończeniu konkursu w celach ewentualnego wykonywania licencji udzielonej zgodnie z regulaminem konkursu, w prawnie uzasadnionych interesach administratora danych (dochodzenia roszczeń do czasu ich przedawnienia) oraz do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa (podatkowego i rachunkowości)
• Prawa podmiotu danych: prawo dostępu, poprawiania lub żądania usunięcia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także inne prawa, których opis znajduje się tutaj»
Redakcja Maxmodels.pl/Materiały prasowe