Gdy nadchodzi jesień prezentowane są kolekcje mody na całym świecie. Także polska marka Lavard przygotowała najnowsze kolekcje: damską i męską, których intrygujące efekty można podziwiać w sesji wizerunkowej z nietuzinkowym duetem aktorskim, Magdaleną Różczką oraz Piotrem Stramowskim.
Gdy nadchodzi jesień, prezentowane są kolekcje mody na całym świecie. Także polska marka Lavard przygotowała najnowsze kolekcje: damską i męską, których intrygujące efekty można podziwiać w sesji wizerunkowej z nietuzinkowym duetem aktorskim, Magdaleną Różczką oraz Piotrem Stramowskim. Sesja, na której oglądać możemy jesienno-zimowe modele okryć wierzchnich oraz elegancką modę damską i męską, odbyła się w zapierającym dech w piersiach jesiennym krajobrazie, który tak bliski jest korzeniom marki Lavard usytuowanej u podnóża polskich Tatr.
Parę aktorską, która została twarzami marki, oglądać możemy także na szklanym ekranie w popularnym serialu telewizyjnym. Magdalena Różczka znana z niezależnych kobiecych ról o wyraźnie naszkicowanym charakterze wciela się w rolę prawniczki, a jej serialowym partnerem jest Piotr Stramowski. Jest to aktor kojarzony z wyrazistymi postaciami męskimi, które związane są ze służbami mundurowymi. Para idealnie zgrana na ekranie odnalazła się znakomicie w duecie modowym, którego styl oraz klasa zostały uchwycone na fotografiach. Wybór twarzy dla marki Lavard był doskonale przemyślany - zarówno Magdalena Różczka, jak i Piotr Stramowski są postaciami o niebanalnym guście oraz ciekawym wizerunku. Piotr Stramowski, który słynie z tajemniczych ról będących kwintesencją męskości, niewymuszonego stylu oraz elegancji, wpisuje się równocześnie w wizję mężczyzny Lavard. Z kolei zjawiskowa osobowość idąca w parze z wyjątkową urodą Magdaleny Różczki to cechy, które są ważne także dla projektantów kolekcji damskiej Lavard.
Hołd wobec tradycji, ale także wierność swoim wartościom warto przekazywać także w formie ubioru. Marka Lavard na nowo doskonali swoją filozofię, której efekty można podziwiać na sesji zdjęciowej, a także odczuć podczas wciąż podnoszonej jakości obsługi klienta. Wierność fundamentom swojej działalności to przede wszystkim wysokiej jakości włoskie tkaniny, a także zaufani dostawcy i lokalnie zorganizowana produkcja. Wizerunek eleganckich mężczyzny oraz kobiety wykreowanych w projektach marki Lavard to przede wszystkim wysublimowane połączenie nonszalancji z klasyczną formą oraz ocieploną, jesienną kolorystyką. W sesji pierwsze skrzypce grają stylizacje będące efektownym połączeniem stylu formalnego oraz smart-casualowego, który utrzymany jest w nurcie jesiennej kolorystyki okraszonej wieloma nowoczesnymi detalami.
Na sesji wizerunkowej ujęte zostały flagowe okrycia damskie oraz męskie, które są sztandarowymi produktami marki Lavard, cieszącymi się wielkim uznaniem klientów. Utrzymane w niebanalnej kolorystyce szlachetnej zieleni, tajemniczego granatu oraz królującego w tym sezonie fioletu. Odcienie te występują w wielu formach i są nawiązaniem do przenikliwego krajobrazu górskiego, który przeplatają leniwe promienie słońca, a na drzewach pojawiają się pierwsze oznaki odchodzącego lata.
W kolekcji spotkamy wiele kolorów podstawowych np. czerń, czy granat będące klasyką garderoby biznesowej i formalnej, ale także odświeżone kolory jesieni, czyli cynamonowy brąz, butelkową zieleń, ożywczy kobalt, czy głęboką, korzenną czerwień. Unowocześnieniu uległy także niektóre kroje, które przełamują sztywne zasady dress code w odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość oraz potrzeby klientów. Najnowsza kolekcja marki Lavard doskonale uzupełnia się z przytulnym, jesiennym anturażem oraz ekskluzywnej stylistyce wnętrz. Te z kolei stały się tłem dla ekspresyjnych ujęć z udziałem perfekcyjnego duetu Piotra Stramowskiego oraz Magdaleny Różczki. Sprawdź najnowszą kampanię Lavard na www.lavard.pl