Po co?
To pierwsze wrażenie decyduje o tym, jak postrzegamy innych. Jeśli więc zależy ci na tym, by zostać korzystnie odebranym przez otoczenie, warto zainwestować w wykreowanie pozytywnego wizerunku. Zwłaszcza w przypadku firm i instytucji nie sposób przecenić znaczenia fotografii korporacyjnej jako skutecznego narzędzia komunikacji marketingowej.
Każde przedsiębiorstwo zyskuje bowiem ludzkie oblicze dzięki twarzom swych pracowników czy liderów – przez ich pryzmat może zaistnieć na rynku jako interesujące, pełne profesjonalizmu i wzbudzające zaufanie u potencjalnych klientów.
Dla kogo?
Tak naprawdę fotografia wizerunkowa przyda się każdemu, komu zależy na dobrej autoprezentacji – zarówno osobom publicznym, jak i małym, średnim oraz dużym firmom, świadomie kreującym aspekt wizualny swoich stron internetowych, folderów, ulotek, katalogów, plakatów czy banerów. Szczególne znaczenie ma ona w przypadku branż takich jak: finanse i bankowość, ubezpieczenia, prawo, medycyna oraz edukacja.