Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
10 wyświetleń
Porwit moze jakies argumenty czemu Zeiss mialby nie skonstruowac 70-200 f1,4 badz 1,8?=========================znajdz wzór na swiatłosiłe to sam będziesz wiedziałtakie wypowiedzi nie maja dla mnie żadnej siły merytorycznej. to typowa sieciowa przepychankarównie dobrze ktoś inny moze spytac - podajcie argumenty dla których nikon nie mógłby skonstruowac stałki 1000mm/f 1.2 :]
70-200/1.4 ...to chyba musialo by miec 1m srednice soczewki ... nie mowiac o wadze i reszcie
Nawiazujac do w/w odpowiedzi to jakies fiszaje tu zapodajecie, macie poczciwa stalke:http://www.mir.com.my/rb/photography/companies/canon/fdresources/fdlenses/reflex8002000/cat.htm:)
http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-EF-1200mm-f-5.6-L-USM-Lens-Review.aspx jeśli juz popadamy w skrajności :) $120,000 :)
http://www.zeiss.com/c12567a8003b58b9/Contents-Frame/8baac109cb80bddfc12571e100393a1b
256 kg niezły reporteski obiektyw :)
Porwit moze jakies argumenty czemu Zeiss mialby nie skonstruowac 70-200 f1,4 badz 1,8?
Widziałem tą sigme 200-500 2.8 ale nie testowałem bo akurat każdy do niej lgnął (warsztaty sigmy) a ja jako pentaxiarz wolałem sobie k-7 przetestowaćMyślę że jeżeli zeiss zrobił takie coś:http://www.zeiss.com/c12567a8003b58b9/Contents-Frame/8baac109cb80bddfc12571e100393a1bi to do średniego formatu... bokeh zapewne pupę urywaTo myślę że dla sony 70-200 1.4 też dałoby radę
Do autora wątku:Tak jak inni napisali, najlepsze (najjaśniejsze) rozwiązanie to kupić stałki, polecam EF 28/1.8 (lub Sigmę 24/1.8), do tego EF 50/1.4 i EF 85/1.8 - masz zestaw marzenie. Co prawda EF 28/1.8 nie jest jakimś wybitnym szkłem, ale daje rade, z czasem można wymienić na 24L ;)Jeśli jednak nie stałki to Tamron 17-50 ALE wersja ze stabilizacją!!!Pozdrawiam
polecam 70-200/4L + systemowy lampion, albo sigme dg super - pomimo posiadania calej stajni stalek, 70-200 jakos szczegolnie przypadl mi do gustu - duzo szybszy af niz np w 50/1.4 oraz wg mnie bajeczne kolory. Nie mialem za duzo okazji pracowac z 70-200/2.8 - lecz z tego, co sie przez chwile nim bawilem, to duzy i ciezki obiektyw - wydaje mi sie, że ze wzgledu na wage, to moze byc jego mankament przy reporterce. Faktem jest, ze czesto przy tego typu obiektywie moze brakowac Ci troche swiatla, wiec mysle, ze na poczatek dobry uzupelnieniem torby bedzie 50/1.8 - rewelacyjny obiektyw jak za swoje niewielkie pieniadze.
hahaha ta 70-200/1.4 juz to widze :D