Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
39 wyświetleń
Odpowiedzto czy kolega chce stałkę ostrą czy tanią? Bo niestety jak ma być dobra to tania nie będzie
marmur, nigdy nie żartuję jeśłi chodzi o ostrość;) 24-70 na ff tnie jak brzytwa.
oczywiście. jeśli porównasz ją do 50 1.8 będzie brzytwą.. ;)
Z zasady najostrzejsze sa szkla dedykowane do makro. Tak wiec jak chcesz Sobie oko wyjac obiektywem to 100/2.8L, 100/2.8, 180/3.5L, 60/2.8, 50/2.5 no i oczywiscie najostrzejsze z nich wszystkich 65/2.8 :-)
Tomwidlak: NIEPRAWDA. Jakość korekcji układu optycznego ZMIENIA SIĘ wraz z odległością przedmiotową.Szkła dedykowane do makro są najlepsze do makro, a przy fotografowaniu obiektów dalekich już wcale nie.
ok a teraz stosunek ceny do jakości. poproszę o opinie :)
24-70 nie stałka ale za to brzytwa===================Tomo to zawsze jakimś żartem pociśnie:D:Dchyba że mówisz przy f 13ale przy f 13 to nawet gówniana plastikowa 50-tka za 300 zł jest ostra więc po co niby wydawać kilka tysi ?obiaktyw jest ostry , wtedy kiedy jest ostry na otwartej przysłoniea tu rządzi .... 200/2.0 is
setka 2.8 USM wychodzi najtaniej i jest bardzo ostra i szybka ale to setka...może być zbyt długa w wiekszości przypadków. Nie wiemy co chcesz tym dłubać
tt - mam dwa egzemplarze 24-70 , które pracują na ff. Obie są wyraźnie słabsze od amatorskiej L-ki 24-105/4. Ale może kupiłem jedyne dwa wadliwe egzemplarze jakie wyszły z fabryki :]
panowie...myslę, że trochę przesadzamy. Często odnosnie ostrości obiektywów toczone są akademickie dyskusje, a na wydrukach nikt się nie połapie czym było robione zdjęcie