Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
578 wyświetleń
OdpowiedzDziękuję za tą uwagę. Od tej strony sprawa wygląda nieco inaczej. OK. Wsiadając do autobusu nie ze wszystkimi pasażerami czujemy się komfortowo ale wszyscy mamy prawo jechać, też ok. Ale jeśli w autobusie jedzie nieboszczyk to już przesada.... Na poważnie - konto martwe po jakimś czasie powinno być kasowane bo to zwyczajnie przeszkadza w pracy, takie jest moje zdanie. Jestem jednak tylko pasażerem a nie właścicielem autobusu więc zajmę moje miejsce. Pozdrawiam:)
Cytat: jazero
Dziękuję za tą uwagę. Od tej strony sprawa wygląda nieco inaczej. OK. Wsiadając do autobusu nie ze wszystkimi pasażerami czujemy się komfortowo ale wszyscy mamy prawo jechać, też ok. Ale jeśli w autobusie jedzie nieboszczyk to już przesada.... Na poważnie - konto martwe po jakimś czasie powinno być kasowane bo to zwyczajnie przeszkadza w pracy, takie jest moje zdanie. Jestem jednak tylko pasażerem a nie właścicielem autobusu więc zajmę moje miejsce. Pozdrawiam:)
Konta "martwe" jak je nazywasz, są kasowane. Jednak kontem "martwym" nie jest konto, na które codziennie, albo co parę dni się ktoś loguje. Mamy wrażenie, że uznajesz za konto "martwe" konto, które nie posiada zdjęć, referencji, komentarzy i np wypełnionych danych.
A te kwestie, co już podkreślaliśmy, nie mogą stanowić o usunięciu konta. Musielibyśmy wprowadzić obowiązek wypełniania danych, dodawania zdjęć etc. - a to wcale nie zmniejszyłoby skali problemu, tylko przeniosło na inny obszar. "Fejki" i tak by powstawały, a MaxModels zaroiłoby się od kradzionych zdjęć z sieci oraz przypadkowo wpisanych danych, byle by wypełnić pola.
Sugerujemy, abyś po prostu nie komunikował się z właścicielami portfolio, które nie spełniają Twoich oczekiwań - jeśli jest ono puste, nie wysyłaj wiadomości. W wyszukiwarce masz możliwość sortowania po ostatnio aktywnych. Więcej na ten temat tutaj: http://www.maxmodels.pl/nowa-wyszukiwarka,a,281.html