Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
12 wyświetleń
OdpowiedzWitamKorzystam na co dzień z Thunderbirda, wszystko działa ok tj. odbieranie poczty, ale nie mogę jej wysłać. Skonfigurowałem tak jak na stronie producenta i nadal nic :/ Może jest jakiś szczegół który pomijam?kto pomoże?Jak ktoś z Wrocławia to mogę odwdzięczyć się piwem/kawą bo doprowadza mnie to już do szewskiej pasji...
Może nie włączyłeś uwierzytelniania? Albo złe porty masz ustawione?Sprawdź na WP jak skonfigurować program. Musi być podane.
konf wychodzacej jest nizej w panelu z konfiguracji - sprawdz tam
Jak masz neostradkę to nie wyślesz poczty na port 25. Musisz wpisać 587 albo 465.
dzięki za odpowiedzi, wszystko miałem jak mówicie i jak podało wp.plproblem był w samym programie, jakaś zwiecha... przeinstalowanie pomogło :)