Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
28 wyświetleń
"To Ty ich lubisz??"----------Trude pytania zadajesz... jakby to ująć... hmmm... ja staram sie byc bezkonfliktowy :P"Nic z tego... teraz się chcesz wyłgać, a wątek i tak będzie wisiał :P"-----------------Wisiec sobie może, bedzie gdzie pospamowac, ale przynajmniej nie bedzie postów typu "Chetna", "Zainteresowana". W tytule nie ma słowa "środa" :)))
nightelf @ "Podobno wołanie kota po imieniu rzadko przynosi rezultat. Choć akurat
mój, reagował na swoje imię."______Moje wszystkie reagują - każdy na swoje imię. Na przezwiska i epitety również :DNiektóre reagują nawet na hasło "do nogi" i... "leżeć" :DObecnie jestem na etapie tłumaczenia, że na przywitanie mają nie włazić mi pod nogi tylko łapać za mopa i sprzątać to, co naniosłem z dworu* :Dfk @ "Ogłoszenie NIEAKTUALNE"_______Nic z tego... teraz się chcesz wyłgać, a wątek i tak będzie wisiał :P:D:D:D* tłum. dla mieszkańców Krakowa: - z pola :P:DNie chce warszawiakom konkurencji robić... jeszcze sie obrażą :DTo
Ty ich lubisz?? ;) ;) ;)___________Boi się, że mu najazd zrobią w sezonie turystycznym :P:D
Nie chce warszawiakom konkurencji robić... jeszcze sie obrażą :DTo Ty ich lubisz?? ;) ;) ;)
"To nie dazymy do komercyjnej srody? :P"------------------Nie chce warszawiakom konkurencji robić... jeszcze sie obrażą :D
Ogłoszenie NIEAKTUALNE Ale dlaczego tak nagle z zaskoczenia? ;) To nie dazymy do komercyjnej srody? :P
Ogłoszenie NIEAKTUALNE
Podobno wołanie kota po imieniu rzadko przynosi rezultat. Choć akurat mój, reagował na swoje imię.
"Kurde... gdzie sie podziali spamerzy od podbijania wątków? :->"______Nie wywołuj trolla z lasu :P:D:D:D
Jak zapewne wiesz, najłatwie ciąc koszty na marketingu i reklamie :))Co nie oznacza, ze najlepiej sie na tym wychodzi :P
'Jak wychodzisz z zalozenia, ze flaszka na pieciu, to i tak nam niezle wychodzi utrzymywanie na topie watku :D"-------------No bo widzisz .... to przedsięwzięcie o charakterze komercyjnym - zyski maja byc maksymalne, a koszty minimalne. Jak zapewne wiesz, najłatwie ciąc koszty na marketingu i reklamie :))