Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
8 wyświetleń
OdpowiedzNo dobrze. Tylko w jaki sposób mogło dojść do złamania regulaminu, a szczególnie przy założeniu nowego konta, z którego zdążyłem założyć tylko ten wątek...??? Wszyscy jesteśmy klientami i powinniśmy być odpowiednio traktowani, z podstawowymi zasadami kultury. Czyżby Administracja wbiła sobie do głowy fałszywe przekonanie, że jest monopolistą na rynku i ta sytuacja nie ulegnie zmianie? Dosyć ryzykowne założenie... Ale poczekajmy cierpliwie.
Zwykle na portalach jest tak, że skargi rozpatruje Admin.pod nim jest moderator. Tutaj na MM jest jakoś dziwnie. Zwykle jest tak, że admin ma w panelu więcej możliwości niż mod. Tutaj chyba po równo.
A może to jest właściwa droga:Tryb postępowania reklamacyjnego
Reklamacje dotyczące Usług można zgłaszać pisemnie, w formie
listu poleconego, na adres: INTERIA.PL S.A., os. Teatralne 9A, 31-946
KrakówZgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby
zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres
e-mail) oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez INTERIA.PL.
No właśnie dlatego stwierdzam, że tutaj jest jakoś dziwnie. A szkoda, bo portal miałby potencjał, gdyby zmieniono politykę.Zwykle też robi się nabór na moda wśród użytkowników. Bierze się tych najbardziej neutralnych Mod przechodzi szkolenie z opiekunem, potem jest "spuszczony ze smyczy", ale pod kuratelą Admina. Wszelkie usuwanie użytkowników, jest zgłaszane i maglowane przez Admina. Dodatkowo jest coś takiego jak support, teoretycznie tutaj też, ale chyba wszystkie skargi trafiają do tych samych osób, więc niekoniecznie jest to sensowne. Tak czy inaczej, w taki sposób to działa w innych miejscach.
A tak w ogóle ile osób tutaj pełni funkcję moderatora? Tylko 1? Bo jesli tak to dużo pracy jest, ile w godzinę nowych kont się zakłada i ile się dzieje...
To współczuje;-) Chętna do pomocy! Zawsze lubiłam pastwić się na biednych hot 14ście z słit fociami na profilu;-)Tylko jeden problem, na pewno nie będę obiektywna bo jak ktoś podpadnie raz to pamiętam i ogólnie nie lubię ludzi ale to może lepiej.
Ja jednak poświęcę trochę czasu na stworzenie właściwego pisma, które powędruje pod wskazany w regulaminie adres. Zainwestuję też w dwa dodatkowe znaczki pocztowe i wyślę dwie dodatkowe kopie tego pisma do innych adresatów w tej firmie. Zobaczymy na czym się skończy...Skoro użytkownik jest zobowiązany do postępowania zgodnie z regulaminem to naturalną koleją rzeczy jest to, że strona świadcząca usługi też jest do czegoś zobowiązana. Czy uda mi się to wyegzekwować...? Może będę miał okazję jeszcze o tym napisać :)
bephoto - właśnie o to chodzi, że pierwszymi osobami, które powinny przestrzegać regulaminu są admin i mod :)Zwłaszcza, że to w nim mają oparcie i wszystkie argumenty. tzn. tak to jest gdzie indziej. Ja musiałam się też uczyć wyjątków z kodeksu cywilnego podczas szkolenia.
A co to za post na forum umieściłeś?Bo ja niedawno spotkałam coś jak zlecenie do filmów porno - a tak chyba nie można;-)
No rozczaruję Cię, nie kręcę filmów porno... ;)Wciąż cierpliwie czekam na uzasadnienie decyzji o usunięciu mojego konta, wraz z odniesieniem do właściwego punktu regulaminu, który to rzekomo naruszyłem.