Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
8 wyświetleń
OdpowiedzA może to jest właściwa droga:Tryb postępowania reklamacyjnego
Reklamacje dotyczące Usług można zgłaszać pisemnie, w formie
listu poleconego, na adres: INTERIA.PL S.A., os. Teatralne 9A, 31-946
KrakówZgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby
zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres
e-mail) oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez INTERIA.PL.
Zwykle na portalach jest tak, że skargi rozpatruje Admin.pod nim jest moderator. Tutaj na MM jest jakoś dziwnie. Zwykle jest tak, że admin ma w panelu więcej możliwości niż mod. Tutaj chyba po równo.
No dobrze. Tylko w jaki sposób mogło dojść do złamania regulaminu, a szczególnie przy założeniu nowego konta, z którego zdążyłem założyć tylko ten wątek...??? Wszyscy jesteśmy klientami i powinniśmy być odpowiednio traktowani, z podstawowymi zasadami kultury. Czyżby Administracja wbiła sobie do głowy fałszywe przekonanie, że jest monopolistą na rynku i ta sytuacja nie ulegnie zmianie? Dosyć ryzykowne założenie... Ale poczekajmy cierpliwie.
Nie ma czegoś takiego jak "moderator to świętość" :) Na modów też wpływają skargi. Portal tworzą użytkownicy, a jak użytkowników nie będzie, to po co moderator? :) MM czy nie, jest to pewna społeczność.
Pamiętajcie Admin to Świętość;-)Ale oczywiście że jakieś wyjaśnienia by się przydały.Chyba że działa to na takiej zasadzie: Kto pierwszy się zaloguje to skasuje;-) Jakież było moje zdziwienie kiedy pewien profesor na studiach bawił się w numerologię;-) Był 21.10 wiec numer 21 i 10 z listy do odpowiedzi, potem podzielił obie cyfry, i te osoby też, a potem dodał czy jakoś tak.Czy istnieje sprawiedliwość? Nie.Szczęście.
Bo to tak trochę (bardzo?) głupio jak moderator nie uzasadnia swoich działań.Zajmuję się moderacją na sporym portalu i podczas szkolenia kładli nam w głowę, żeby najpierw ostrzegać przed usunięciem konta, potem uzasadniać, a następnie jeśli trzeba to na samym końcu usuwać. W końcu portal napędzają użytkownicy.
Ale do tego trzeba mieć klasę... A w tym wypadku trudno ją dostrzec.Wystarczy spojrzeć jaką ironią wobec użytkowników serwisu jest dział ROZWÓJ na forum MM. Użytkownicy od lat zgłaszają pomysły i sugestie. A co robi Administracja... Sami znacie odpowiedź na to pytanie. To jest zwykła drwina z nas wszystkich.
No właśnie chyba przyda się publiczne oświadczenie Admina :)
To konto już też straciłem. Znowu bez jednego słowa wyjaśnienia. I teraz swobodnie mogę napisać, że jest to najzwyklejszy brak kultury, potocznie zwane chamstwem!!! Ale może jeszcze będzie stać Admina na ustosunkowanie się do zaistniałej sytuacji... P.S.Dla zainteresowanych dodam, że nie spamowałem. Przy drugim koncie zdążyłem jedynie dodać ten post na forum...
art com aleś doje***ł :/przez ciebie mam mniej po 1 komencie przy dwóch zdjeciach :/:D