Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
417 wyświetleń
OdpowiedzCytat: Vaya
W moim przypadku powiadomienia nie działają, albo jak działają to losowo co któreś rozwinięcie listy kończy się sukcesem.
Poza tym informacja o nowych wiadomościach (cyferka nad kopertą) pojawia się ze sporym opóźnieniem.
Nie wiem czy u Was też macie problemy z wersją mobilną. Trzeba robić jakieś "fikołki" żeby po zalogowaniu cokolwiek się pojawiło.
Nie będę wspominał o zmieniającym się tle.
Są dwie możliwości tego stanu:
1. Coś się posypało i admini nie mają pojęcia jak sobie z tym poradzić
2. Poprawiają system i ... patrz punkt 1
Nie zdarza się to pierwszy raz, przy poprzednim zgłoszeniu moderator stwierdził, że to niemożliwe, ale na szczęście udało się to naprawić. Zobaczymy jak będzie teraz.
U mnie również padły już nawet przy Firefoxie.
Wiadomości wyświetlają się, jeśli im się zechce:) , powiadomienia w ogóle.
U mnie też nie działają powiadomienia od piątku, ale czekam cierpliwie na poniedziałek - IT wróci do pracy po weekendzie i może sytuacja wróci do normy.
A jak Wam działa logowanie przez urządzenia mobilne ?
Cytat: Onill
A jak Wam działa logowanie przez urządzenia mobilne ?
losowo.... podobnie jak powiadomienia
Cytat: Konto usunięte
Cytat: Onill
A jak Wam działa logowanie przez urządzenia mobilne ?
losowo.... podobnie jak powiadomienia
Do tego czasem wyświetla powiadomienia do już przeczytanych wiadomości.
Tutaj pomaga wylogowanie.
U mnie także padły powiadomienia na każdej przeglądarce, niezależnie czy na laptopie, czy w telefonie.
Dodam też, że od jakichś dwóch tygodni nie mogę się zalogować przez Chrome (na laptopie) - nie ma w ogóle przycisku logowania i rejestracji ;)
Już działa chyba, przynajmniej u mnie.
Cytat: symbolicinteraction
Już działa chyba, przynajmniej u mnie.
u mnie też :)
Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia. Powiadomienia o wiadomościach i nowych aktywnościach powinny od 9:00 rano dzisiejszego dnia działać poprawnie. Jeśli ktoś dostrzega jeszcze jakieś problemy to prosimy:
- wylogować się
- wyczyścić cache przeglądarki (pliki cookies)
- zalogować się ponownie.
Jeśli nadal będą pojawiać się błędy - prosimy o kontakt na serwis@maxmodels.pl