Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
4 wyświetlenia
OdpowiedzTo znowu ja, ten, który nie może wyświetlić swojego portfolia. Miałem je kiedyś pięć minut, potem coś chciałem zmienić i od tego czasu pustka. Próbowałem oczywiście usunąć, ale pokazuje się informacja - złe hasło. Próbowałem zrobić nową stronę z innymi danymi, pojawia się - taki login już jest, albo - złe hasło. I tak w koło. Czy nie może tam ktoś z maxmodels jednym ruchem coś usunąć, lub założyć ? Czy oni to w ogóle czytają, co my piszemy ???Janusz
zgadzam się z Januszem.Jak na razie to mi się tu wcale nie podoba :P
Ten maxmodels, to dziadostwo ! Mnóstwo problemów z wyświetleniem portfolia, różne inne problemy ze wszystkim od strony technicznej ,żadnej pomocy ani odzewu ze strony redakcji, nawet jeśli postępuje się według instrukcji, niczego nie da się rozwiązać. Średniowiecze !Janusz
Uważam, że w siedzibie maxmodels mają w dupie to, czy ktoś ma problemy ze swoją stroną, czy nie......
chyba jedynym rozwiązeniem jest usunięcie konta- napisałam do administracji i chyba tylko tak mogą pomóc :Pzmieniłam login i jest dobrze. Szkoda, że to jedyne rozwiązanie.
Ależ ja sto razy próbowałem usunąć konto, ale nie da się. Też chciałem potem zrobić je na nowo. Tylko, że nie mogę zrobić ani jednego, ani drugiego ! Pojawia się informacja - złe hasło, lub - taki login już jest. Cały czas te same bzdury. A do administracji maxmodels pisałem kilkanaście razy z prośbą o pomoc, ale oni tego przecież w ogóle nie czytają !!!! Dziadostwo I to ma być XXI wiek ??Janusz