Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
225 wyświetleń
OdpowiedzProsimy o jeszcze odrobinę cierpliwości. Wyszukiwarka podlega bardzo dużym obciążeniom związanym z ilością rekordów, które powinna zwracać - pracujemy nad rozwiązaniem.
Niebawem wszystko powinno działać poprawnie.
W tym momencie wszystko powinno funkcjonować już poprawnie.
Jeśli jeszcze będą występować problemy, prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres serwis@maxmodels.pl z następującymi informacjami:
- przeglądarka wraz z wersją, na której błąd został zaobserwowany
- filtry/zmienne które zostały wprowadzone
- wynik wyszukiwania (czy pojawił się jakiś konkretny błąd, czy brak wyników etc)
Tego typu informacje pomogą nam w dokładnym zdiagnozowaniu ewentualnego problemu i jak najszybszym jego rozwiązaniu.
Raz jeszcze dziękujemy za pomoc :)
Cytat: MaxModels
W tym momencie wszystko powinno funkcjonować już poprawnie.
Jeśli jeszcze będą występować problemy, prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres serwis@maxmodels.pl z następującymi informacjami:
- przeglądarka wraz z wersją, na której błąd został zaobserwowany
- filtry/zmienne które zostały wprowadzone
- wynik wyszukiwania (czy pojawił się jakiś konkretny błąd, czy brak wyników etc)
Tego typu informacje pomogą nam w dokładnym zdiagnozowaniu ewentualnego problemu i jak najszybszym jego rozwiązaniu.
Raz jeszcze dziękujemy za pomoc :)
Również bardzo dziękujemy!