Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
9 wyświetleń
OdpowiedzZosiu, Ty znasz doskonale moje podejście... i sama widzisz co się dzieje na rynku. Nie istnieje stawka minimalna, ani maksymalna. Co więcej, za ceną nie musi iść nić poza uzasadnieniem. Dziewczyna piszę o "przy reklamie produktów kosmetycznych" - rozdawanie ulotek też podchodzi pod reklamę produktu. Pytanie czy jej zleceniodawca to producent, czy dystrybutor ? Co więcej, wątek naciągany mocno. Jaka firma to wzięła Świerzynkę do reklamy, przy której są dość spore koszta za dzień, kiedy nie wiadomo, czy ona w ogóle za pozuje. Może chodziło jej o materiały marketingowe do baneru, od aukcji na allegro :)
napisala wyraznie: ulotki, plakaty, foldery i teczki ofertowe, wiec nie mow o rozdawaniu ulotek... Napisala tez kto sie odezwal- agencja reklamowa. Napisalam ile powinno byc min. przy tego typu prawach zeby miala wyobrazenie i umiala sie odniesc- nie znaczy to wcale, ze ktos sie rzuci na nia i zarobi takie pieniadze.
2,5 tysia to pewnie oni chca dac na cala kampanie ;) za co dyrektor marketingu dostanie 50 tys premii, za oszczędności :)
Zosiak, przedmówcy maja rację. Uważam, ze za 2.5k firma mogłaby sie zwrócic do najlepszych na tym portalu. Jak sie zwraca do świeżynki z dośc przeciętnymi warunkami, to raczej dlatego, że oczekuje znaaaacznie niższych stawek
to, ze chca wykorzystac modelke to kazdy wie. Napisalam jaka jest minimalna przyzwoita kwota rynkowa. I prosze nie pisac,ze najlepsze modelki z tego portalu sa sklonne z usmiechem na ustach zgodzic sie na taka sume, bo przy kampanii na paru nosnikach i wykluczenia z innych reklam kosmetycznych (chyba, ze modelka np. nie przyzna sie w karcie castingowej, ale moze miec wtedy duze problemy) to sa niewielkie pieniadze.