Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
119 wyświetleń
OdpowiedzCytat: fotografia-artur
....
Czy pomimo zakończonej gwarancji wymienia mi migawkę za free? ...
--------------
Thank you for your inquiry. We value you as a Canon customer and
appreciate the opportunity to assist you. We are sorry to hear that
your EOS 5D Mark II is displaying an error 30 message.
Lets try resetting your DSLR by using the following steps in attempt to
resolve this issue.
1. Turn the camera OFF and remove the memory card and battery first.
Then detach the lens and place it out of the way. Use the camera body
cap to prevent dust from getting inside and let the camera sit for 20
minutes.
2. In the interim please clean the lens contacts with a pencil eraser
and a blower brush. Use the eraser to gently scrub across the lens
contacts only and then gently wipe this off with a microfiber cloth to
remove and excess debris, being careful to avoid getting any into the
lens.
3. Put these items back on/in the camera and turn the power switch to
<OFF> and <ON> again.
4. Using the Mode Dial, change from Auto to Program and back while
trying to shoot or perform with the camera. Does the issue still persist
or do you still receive an error?
5. Try a different Canon EF lens on the camera of any focal length.
Does the camera still not respond/ throw an error?
Here are some other things to try:
- Check and clean the battery contacts or use a fully charged battery.
- Are you in an area that has high humidly or cold temperatures? If so,
move to a more suitable location.
--------------
Zwyczajnie wyślij aparat do serwisu bo na odległość nikt nie zdiagnozuje co mu jest. Trzy razy naprawiałem na Żytniej aparaty i zawsze z powodzeniem. Jedynie czas może się znacząco wydłużyć, jeśli nie mają na stanie potrzebnej części. Raz przy wymianie płyty głównej przyblokowano mi z tego powodu aparat na miesiąc
Witam! jakiś czas temu pytałem o błędy które wyskakują podczas pracy z 5d mkII.
Pytam ponownie, gdyż ostatnio omal nie rzuciłem nim o ścianę :) na szczęście pohamowałem się, gdyż właśnie przy ścianie stała modelka i troszeczkę szkoda byłoby uszkodzić jej piękne ciało :)
problem wygląda tak. Pstrykam a tam zamiast podglądowego zdjęcia pojawia się komunikat o błędzie nr30 (coś w ten deseń)
http://lensakamera.net/wp-content/uploads/2015/12/Error-30-Canon-EOS-5D-Mark-II.jpg
lecz po włożeniu karty w czytnik, zdjęcie pstryknięte figuruje. Szkoda tylko że nie mam podglądu a po takim komunikacie muszę wyjmować i wkładać akumulator... na początku pracy idzie dostać gorączki a przez stan w jakim się znajduję idzie dostać poważnych schorzeń serca... zatem ludzie pomóżcie... kto miał cosik podobnego?
Dzwoniłem na żytnią, a tam pan mnie poinformował tylko o podesłaniu kurierem a tam rzetelnie zrobią wycenę... niestety po opiniach tego serwisu... rzetelności nie wyczuwam, obawy są poważne...
podejrzewałem że to migawka, ale użytkuję ten aparat od 3 lat, posiadam również 6d a 5d mk II używam jako zapasu... czasami coś pstryknę dlatego przebieg migawki to ok 35 tys klatek. Czy pomimo zakończonej gwarancji wymienia mi migawkę za free? czy mogę pomarzyć, lub poszukać serwisu np po za granicami kraju?
kto miał podobnie i ile taka przyjemność $ kosztowała :D można podać w PLN-ach :D
Pomóżcie fotoziutkowi!
pozdrawiam uprzejmie :)