Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
52 wyświetlenia
OdpowiedzW związku z organizacją eventu dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy kilkunastu hostess i hostów do pracy w dniu 10 marca. Jest to bardzo ważna uroczystość, więc będę za kontakt rzetelnych, pracowitych i bardzo atrakcyjnych osób.
1. Data: 10 marca, Double Tree by Hilton
Ilość hostess: 8
Czas pracy: 7.30 – 20.00 (8 osób) i 18.30 – 24.00 (4 osoby)
Obowiązki: Praca na recepcji, rozdawanie ID, praca na konferencji, wręczanie statuetek, witanie gości itd.
2. Data: 10 marca, hotel: j.w.
Ilość hostess: 6,
Ilość hostów: 2
Czas pracy: 7.30 – 20.00 (może 19.00)
W obu przypadkach zapewniamy strój.
Bardzo proszę o przesłanie ofert zawierających WSZYSTKIE niżej wymienione informacje:
1. Dostępność w danym terminie i preferowane godziny pracy wg powyższych.
2. Proponowana stawka.
3. Wymiary (wraz ze wzrostem i nr obuwia)
4. CV
5. Krótki opis doświadczenia, zainteresowań i dyspozycyjności czasowej (poszukujemy osób, z którymi będziemy mogli zaoferować współpracę również przy kolejnych eventach).
Bardzo proszę o pełne zgłoszenia na pod adresem katarzyna.bala@gmail.com do końca dnia (10.02).
up
up
na zgłoszenia czekamy do godziny 12:00
up
up