Kampanie reklamowe marek odzieżowych oraz znanych domów mody potrafią zaskakiwać kreatywnością i rozmachem. Nierzadko są też kontrowersyjne i jest o nich głośno przez długi czas. W mijającym roku twórcy kampanii nie zawiedli - mieliśmy okazję zobaczyć wiele interesujących ujęć i kadrów, które promowały tegoroczne kolekcje. Przypominamy te, obok których nie można było przejść obojętnie.
Ciao Kendall
Powodów, aby zobaczyć tę kampanię polskiej marki odzieżowej jest wiele. Resereved od kilu sezonów do współpracy zaprasza największe światowe gwiazdy, dlatego z niecierpliwością oczekiwaliśmy na informację, kto zostanie twarzą kolekcji na sezon jesień-zima. Po kampaniach z udziałem supermodelek: Kate Moss, Cindy Crawford, Adwoah Abwoah, Iriny Shayk, czy polskiej aktorki - Joanny Kulgi, wydawało się, że marce trudno będzie znów zaskoczyć. A jednak! Do grona ambasadorek polskiej firmy dołączyła ikona współczesnej popkultury, bo tak można śmiało powiedzieć o Kendall Jenner, którą na Instagramie obserwuje już 120 milionów osób.
Jedna z najbardziej rozchwytywanych osobowości w świecie mody wystąpiła w spocie reklamowym marki, który został zrealizowany przez reżysera Gordona Von Steinera. To zagadkowe wideo ogląda się z niemałą przyjemnością! Supermodelka fenomenalnie wcieliła się w role ikon piękna minionych dekad. Wśród postaci, które odgrywa Kendall, można dostrzec inspiracje wizerunkiem Sophii Loren czy Martyldy z „Leona Zawodowca". Jenner zamienia się też w ekscentryczną tancerkę i syrenę, prezentując różne oblicza kobiecości w filmowym klimacie i włoskim stylu!
#BaguetteFriendsForever z Amandą Seyfried i Emmą Roberts
Tajemniczy i marzycielski nastrój możemy odnaleźć też w kampanii włoskiego domu mody Fendi. W krótkometrażowym filmie widzimy wyjątkowy duet, składający się z dwóch utalentowanych i pięknych aktorek: Amandy Seyfried i Emmy Roberts. Zanim kampania z tymi hollywoodzkimi gwiazdami ujrzała światło dzienne, Fendi wypuściło trzy filmy reklamowe rozpoczynające serię #BaguetteFriendsForever. Są to opowieści o przygodach najlepszych przyjaciół, jednak główną gwiazdą tych wideo jest słynna Baguette bag!
Film z udziałem Amandy i Emmy balansuje na granicy fantazji i rzeczywistości. Akcja ma miejsce w Baguette Dream Room. Jest to magiczna i surrealistyczna przestrzeń, wypełniona lustrami i torebkami włoskiej marki, w której bohaterki celebrują swoją przyjaźń. Aktorki wyznały, że bardzo się lubią i cenią nie tylko na ekranie, ale też prywatnie, dlatego w spocie możemy zobaczyć prawdziwe emocje! #BaguetteFriendsForever to hołd dla przyjaźni i kultowych torebek Fendi.
Pump It Up!
Na przełomie lutego i marca tego roku głośno było o spocie reklamowym marki bieliźnianej Agent Provocateur. Wizerunek tej firmy, podobnie jak jej kampanie reklamowe, budzi kontrowersje, bo opiera się na epatowaniu seksualnością w mocno wyzywającej odsłonie. Brytyjska marka, która słynie z ekskluzywnej i seksownej bielizny nie zrezygnowała z tej formy przekazu w kampanii na wiosnę-lato 2019.
W tym wideo nowości od bieliźnianego giganta zostały zaprezentowane w rytm przeboju z lat osiemdziesiątych "Pump Up the Jam" grupy Technotronic. Głównym tematem kampanii jest taniec i sztuka wyrażania siebie poprzez ciało i ruch. W filmie nakręconym przez Charlotte Wales widzimy piękne tancerki na siłowni, basenie, boisku do koszykówki i sali baletowej. Bohaterki - jak można było się spodziewać po kampanii tej marki - wykonują bardzo zmysłowe, wręcz erotyczne ruchy. Choć spoty marki mogą budzić kontrowersje, to trzeba przyznać, że są spójne z oferowanymi przez Agent Provocateur produktami.