Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
1350 wyświetleń
OdpowiedzWitam. Napiszcie czym według Was jest ta "fotogeniczność"? Od czego ona zależy? I kiedy możemy powiedzieć o jakiejś osobie "Ty jesteś fotogeniczna"
dla mnie fotogenetycznosć :P jest wtedy jak na kazdej focie wiem do kogo należy na zdjęciu dany tyłek i cycek:D
hmm, mi się wydaje, że osoba fotogeniczna wygląda świetnie w każdej kreacji i w każdych emocjach, potrafi grać... i nie ważne czy jest ładna czy nie, po prostu umie się odnaleźć i ma takie "coś" w twarzy;) o, przyciąga spojrzenia.
osoba fotogeniczna to taka, która nie ginie w tłumie innych :) musi posiadać w sobie coś oryginalnego
fotogeniczność zależy od tego jak się wychodzi na zdjęciach ;)
a istnieje pojęcie "fotogeniczność rozebrana"? :)
"
osoba fotogeniczna to taka, która nie ginie w tłumie innych :) musi posiadać w sobie coś oryginalnego" a i są takie osoby... lecz nie znaczy, że wychodzą dobrze na zdjęciu. Trudno wg mnie powiedzieć czym jest ta fotogeniczność. Czasem ktoś się nam podoba na żywo, lecz na zdjęciu wygląda słabo... i nie mówie tu o umiejętności pozowania. Lecz "tym czymś". Często za to "szkaradzieństwo" wygląda na zdjęciu super.... gdy w tym czasie na żywo budzi mieszane uczucia. Ja na to mówię "rasowość" danej osoby; czyli jej współczynnik, którym określa, jak mała jest możliwość, by wyszła na zdjęciu nieciekawie (czyt: żadna część ciała wygląda proporcjonalnie, każdy profil jest ciekawy, ma zdrową skórę, zdrowe i gęste włosy... i tak dalej). (-:
Nie ma ludzi niefotogenicznych - to tylko fotograf czasami nie umie zrobić dobrze zdjęcia.
Nie ma ludzi niefotogenicznych===========są ... na pewno to ja :D
Czy każdego da się pokazać wspaniale ? Tak, tylko po co ? Czym modelka daje mniej pola do krytyki tym jest lepsza. Sorry, w tej dziedzinie jest niemal faszyzm. Pamiętajcie, nikt na siłę nie będzie z Fiata Seicento robił betoniarki.. oczywiście, swego czasu wstawiano kratki z tyłu by auto miało status "dostawczaka" a co za tym szło - ulgi. Każdy chce kogoś przed obiektywem, kto jest godzien, wart, czasu osoby tworzącej dzieło. Oczywiście, dziś i ze śmieci się robi rzeźby... ale na co samemu utrudniać sobie życie ? Poważna firma nie pozwoli by w ich reklamie pojawił się ktoś, z kogo się można śmiać, lub ktoś budzący zażenowanie. To jak by ktoś napisał, do gościa na wózku: - Stary dawaj na olimpiadę, na maraton... najważniejsze to nie tracić wiary ! dasz radę..a po fakcie.... tekst: " no dotarłeś do mety jedynie 3 godziny za ostatnim uczestnikiem, uważam, że wina leży po stronie Twojego trenera".... Dobry dowcip na podobne klimaty:Stara mądrość mówi, że kiedy odkryjemy, iż padł koń, na którym jedziemy, najlepszym wyjściem jest z niego zsiąść. Jednakże w biznesie znane są również inne strategie: * Kupno mocniejszego bata.... * Zmiana jeźdźca. * Zapewnienia typu “Zawsze jeździliśmy w ten sposób na koniu.” * Zwołanie komisji do zbadania konia. * Organizowanie delegacji mających na celu sprawdzenie, jak gdzie indziej jeździ się na martwych koniach. * Opracowanie standardów dotyczących jazdy na martwych koniach. * Zatrudnienie psychologa mającego przywrócić martwemu koniowi chęć do jazdy. * Szkolenie dla pracowników w celu podniesienia ich zdolności jeździeckich. * Analiza sytuacji martwych koni w dzisiejszym otoczeniu. * Zmiana norm, dzięki której koń nie zostanie uznany za martwego. * Zatrudnienie podwykonawców mających ujeżdżać martwego konia. * Zebranie wielu martwych koni w celu zwiększenia szybkości. * Ogłoszenie, że żaden koń nie jest zbyt martwy. * Przeznaczenie dodatkowych środków na zwiększenie wydajności konia. * Przeprowadzanie analizy rynku mającej wykazać, czy podwykonawcy mogą ujeżdżać tego konia taniej. * Kupno produktu mającego sprawić, że martwy koń będzie biegał szybciej. * Ogłoszenie, że koń jest teraz: lepszy, tańszy i szybszy. * Przeprowadzenie badań nad sposobami wykorzystania martwych koni. * Dostosowanie wymagań wydajności dla koni. * Ogłoszenie, że przy produkcji tego konia, koszt był zmienną egzogeniczną. * Uznanie obecnego stanu konia za standard. * Awansowanie konia na stanowisko kierownicze. Można kogoś upiększyć, lecz nie prościej wziąć kogoś ładnego ? Cały obecny photomodeling to udowadnianie jak dorobić drewnianą nogę kulawemu......