Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
9 wyświetleń
Odpowiedzweź przeczytaj sobie The Negative do strony 180, bo dalej już jest tylko o wołaniu, pamiętając, że w slajdzie mierzysz na jasności, i masz ostrzejszą krzywą i mniejszą rozpiętość tonalną :)
http://www.fujifilm.com/products/professional_films/pdf/provia_100f_datasheet.pdf
a jak się nie chce w punktowy bawić to chociaż szarą kartę :)
ja raz zmarnowałem calutką rolkę provii 100f właśnie. przed/po wschodzie fociłem, zaspany byłem to se myślę matrycowy ciup (a teoretycznie powinien być lepszy niż CW), bracketing +/-1EV... chciało się iść na łatwiznę i nawet mimo to 70zł w błoto i ani jednej dobrze naświetlonej klatki :) a F100 do źle mierzących nie należy ;) kilka, już jak całkiem słońce wyszło, było tak w miarę, w miarę, że w PS ze skanu powyciągał, ale to i tak nie to samo :) od tej pory już uważam :D
Oczywiście, że nie.
ale nie z szarej karty rozumiem? :)
F65, nie ma wyboru trybu pomiaru. Nocne na minus 1. Dzienne na 0.
a czym/jak mierzyłeś exp? :)
Dzisiaj filmy idą do wywołania, zobaczymy co będzie ;)
a czy ja napisałem coś innego? tylko trochę przystępniejszym językiem a kolega wneeku uznał że "nie damy sobie wmówić że czarne jest czarne a białe białe"
Zwłaszcza że kol.Wneeku ma rację.Pozdro Olgierd
skoro próbujesz się nie zgodzić z moim postem, mógłbyś przynajmniej użyć merytorycznych argumentów jakichś, a nie o zupie?
co ma zupa do tego?