Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
10 wyświetleń
OdpowiedzCiekawe co owa projektantka mialaby do powiedzenia...
moim zdaniem to już gruba przesada, takich rzeczy po prostu się nie robi!!!!a jeśli już tak zrobiła to powinna rzeczywiście oddać pieniądze ! przecież kosmetyki na drzewie nie rosną! trzeba za nie zapłacić! Ty jej uratowałaś skórę a ona takie coś zrobiła, pffff !
No ciekawe, bo na moje wiadomości o zwrot kosztów nie odpisuje, mimo, że przeczytane..
zgadzam się z ttphotography... szkoda tylko, że tak często się nabieramy. może jednak poza pozytywnymi referencjami warto wprowadzić negatywne??
Grubo:/ walcz o swoje.
Zdecydowanie powinny być również negatywne
jedynki chociaż postawcie, bo to jedyne co teraz możecie zrbić. zapłaciłyście za skrajną naiwnośc bliską chyba już niepoczytalności.
"Polecam współpracę, dziewczyna tryska radością, jest pomocna a
za razem konkretna, wie czego chce."zajebiste referencje ma ta pozal sie Boze projektantka;] hhhhhhhhhaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Nieprzyjemna sytuacja, ale mam nadzieję,że "projektantka" jednak się opamięta. Ale prawda jest taka że nie ma jak "ostrzegać" się przed takimi ludźmi. Też uważam że powinnyśmy mieć możliwość wystawienia negatywnej opinii. Tzn. ja nie mam na kogo narzekać, ale na wczorajszej sesji zdjęciowej usłyszałam też,że jeden fotograf wcale nie wysłał modelce zdjęć, nie wrzucił ich na MM i właściwie nic nie może zrobić - w sensie nie może nikogo przed nim ostrzec - komentarz na profilu można skasować, referencji nie wystawi bo nie ma jak.Mam nadzieję że Tobie się uda. I następnym razem, schować dobre serducho do kieszeni i wyjść bez słowa. Niestety, straciłaś czas i pieniądze. Musisz szanować siebie i swoją pracę, dzięki której masz za co żyć ;] Powodzenia
Nic nie powiem bo musialabym poprzeklinac... Ale niezle cie urzadzila.. i na Twoim miejscu bym ja zabila. Współczuję:*