Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
40 wyświetleń
OdpowiedzDzwoncie do klienta (orange, organizator pokazu), jak nie macie tel. do w necie wyszukac...bo zadna znana firma nie pozwoli sobie na taki skandal. Sama kiedys mialam podobna sytuacja mimo tego ze agencja bylo obecna w necie... z piekna strona internetowa i adresem email "oplaconym" ale jak nie dostalam kasy po paru miesiacach..napisalam maila do klienta i kasa od razu znalazla sie na moim koncie. Zycze powodzenia i mam nadzieje ze tez dacie sobie..rade..warto tez zeby kilka osob tak zareagowalo..wieksza skutecznosc..Jak wy nie dostaniecie nawet kasy..ona przynajmniej nie bedzie wiecej wiarygodna dla swoich klientow
kur.... nie straszci bo ja od czwartku dla nich pracuję. Jeśli nie odbierze jutro rano ode mnie telefonu to się nieźle wkur....
Witajcie dziewczyny, ja niestety tez pracowalam piewszy i ostatni raz dla tej agencji. Dlaczego? Bo warunki pracy byly co najmniej niedogodne a gdy powiedzialam ze nie chce dluzej w nich pracowac wtedy jeszcze zaczęli mi grozic karą którą miałam w umowie:/ Zenada...widocznie Ci ludzie nie wiedzą o tym że dbałość o pracownia jest miarą dobrego pracodawcy. W sumie zastanawiałam się czy gdzieś o tym pisać ale odpuściłam i teraz widzę że to był błąd. A co do Waszego problemu to miałabym jeszcze cień nadzieji na to że dostanę wynagrodzenie bo w sumie 2 czy 3 dni spóźnienia to jeszcze nie tragedia. Trzymam za was kciuki!
niech jutro nie odbierze telefonu i spróbuje zagrozić jeszcze grzywną... pół rodziny mam prawników, lepiej niech uważa bo na darmo tych pier.... ulotek nie roznosiłam!
Mam taki sam