Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
185 wyświetleń
OdpowiedzPrawo prawem, ale myślisz, że ktoś się zajmie tym poważniej? Jeśli idzie o gwarancję, to bym jej nie przeceniał. Znajomy reporter czekał ponad 3 miesiące na naprawę swojego Nikkor 24-70mm f/2.8 ED AF-S w ramach gwarancji. Za to wymiana migawki do D700 + jeszcze kilku bzdurek, po gwarancji - wszystko trwało koło tygodnia - od wysłania do odebrania od kuriera aparatu. Ogólnie - poczekaj aż Ci się skończy gwarancja. Jak im płacisz, to oni wtedy jakoś potrafią sprawnie działać.
Najwyraźniej jest tak jak w znanym powiedzeniu : "Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze" - zapewne dlatego są żwawi jak się im zapłaci po gwarancji a na gwarancji traktują klientów po macoszemu - jak zresztą b.wiele polskich serwisów.