Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
80 wyświetleń
OdpowiedzMiałem tego Tamrona, u mnie na przekór testom spisywał się dobrze. Nawet na długim końcu - gdzie wg testów rozdzielczość jest tak słaba, że wogóle nie powinno być nic widoczne- wychodziły ciekawe ujęcia. Poza tym nieźle wykonany, pierścienie miło się obracały. Ja polecam.
Ma ktoś może tamrona 70-300? Czy rzeczywiście tak kiepsko wypada jak piszą o nim w co niektórych testach? A może polecicie mi coś w tym stylu, zoomik 300 ewentualnie 200.
Załozyciel wątku już dawno kupił szkło, a tu dalej chłopaki doradzają :)
Kupuj Tamrona 28-75/F2.8 ,jest zajebistym szkłem i w dobrej cenie,sam nim robie foty
no to jeśli ktoś coś poleca to i ja może dorzucę moją opinie na temat Sigmy 18-50 f/2.8 HSM ... nie ma ideałów ale obiektyw wykonany solidnie..darmowe kalibrowanie AF w razie wątpliwości.. bardzo fajnie się na nim pracuje.. cena może nie jest zbyt niska no ale...
Roznica Tamron 17-50 a Canon 17-40 jest spora i warto doplacic , jak kogos stac Do reporterki zestaw 17-40 + 70-200 jest w sam raz , kogos stac doplaci do 2.8 , przy krotkim szkle i tak 90% dopala sie lampa wiec imho swiatlo f4 nie tragedia i 17-40 spisuje sie bdb.Po wczorajszej wigili i cykaniu 85 1.8 kazdemu bede polcal i wciskach to szklo , na 1.8 ostrosc zajebista , bylem w szoku ;] nie mowiac o bokeh i plastyce.
Tyle, że konwertery trochę zmiękczają zdjęcia :) Zapiąłem raz x1,4 do Lki 70-200 i max ogniskową miałem wydłużoną do 280 i obraz był nieco mniej ostry niż bez konwertera, a jak jesteśmy przy lekkich skrajnościach to chyba lepszy od 70-200 będzie 100-400 ;) Wcześniej ktoś wspominał o Tamronie, jego plastikowości i takich tam. Ostatnio stałem przed wyborem krótkiego obiektywu i ostatecznie wybrałem Tamron 17-50 f2,8 zamiast Lki 17-40, a to dlatego, że cena i światło są na korzyść Tamrona, a wady optyczne przy pełnej dziurze oba szkła mają podobne... zatem czasem nie warto przepłacać za czerwoną obwódkę :) Chociaż gdyby autor tematu miał pełną klatkę to świetna jest Lka 24-70 (nie wiem czy dobrze pamiętam zakres ogniskowych) ze światłem 2.8
No to od zbliżeń jest 70-200 dla reporterów... no i konwertery do tego.
moze przesadzilem ze tamron za malo ale uwierz mi ze czasami ciezko sie zblizyc do kogos waznego a z przepustkami nie mam za duzej stycznosci ;-)
28-135 do reportażu na cropie? Chyba reportaż z wyścigów konnych? :D Ja to nie wiem, po co tym profesjonalistom 16-35 czy 17-40 :D