Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
51 wyświetleń
OdpowiedzW plenerze sprawa jest prosta. Każdy obiektyw ma dwa parametry liczbowe np. 85/1,8. Wybierasz szkło które spełnia trzy warunki:1. większa liczba zawiera się w zakresie 50-1352. stosunek liczby większej do mniejszej jest największy, na jaki Ciebie stać3. obiektyw ma własny napęd AF (dałaś się nabrać na magię marki przy zakupie i Twój korpus, to niestety kastrat bez napędu)Taki obiektyw da Ci najwięcej radości w plenerze :)
Aparat dobry i od cholery szkieł z silnikiem - od Tamronów i Sigm zaczynając na Nikkorach kończąc.npSigma 50/1.4 HSMSigma 50-150/2.8 HSM
Jak chcesz Sigmy podpinać, to już lepiej Alfę kupić. Stabilizacja gratis - w plenerze może się przydać. No i jest tanie pełnosprawne 50/1,8 w systemie.
manfret narzekasz jak amatorzyna...
Ciekawe musi być to systemowe 50/1.8 skoro lepsze od 50/1.4 ale mimo wszystko zdania nie zmieniam;)A D3000 to całkiem przyjemny aparat wbrew pozorom.
zgadzam sie z tym co powyżej, to przyjemna i niestety bardzo niedoceniana puszka .. w mojej subiektywnej ocenie daje ładniejsze kolory niż np d5000 który posiadam
Bo ja jestem amatorzyna :)
gregmarsden - lepsze kolory bo d3000 to CCD a d5000 to CMOS.
"lepsze kolory bo d3000 to CCD a d5000 to CMOS"Powiedział, co wiedział ekspert od fizyki półprzewodników...
pyzzuś droga wolna, przedstaw co ty o tym sądzisz...