Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
157 wyświetleń
To może po postu trzeba wydać więcej?
zgadzam sie ponownie z przedmowca za 1500zl to bedzie g. a nie zoom pomijajac moze Tamrona.dobry zoom to jest 24-70 f/2.8 i wiadomo ile kosztuje.Choc przyznam ze pracuje sie nim wszedzie doskonale.
photostribe - sorry, ale rada to raczej słaba. otóż-nie ma "ogniskowej dla fotografa" , jest natomiast ogniskowa do odpowiednich celów. Inna sprawa ze najgorszym złem jest wybulic tyśka na "uniwersalne szkło do wszystkiego" z przesłona 3.5-5.6 i słabą optyką...po co wydawac kase na takie "cudo"?? po co zamrażać kase? co potem z tym zrobic?
Jeśli się zastanawiasz, jaki obiektyw do studia to kup porządny zoom uniwersalny. Po jakimś czasie zobaczysz, przeglądając zdjęcia - jaką masz ulubioną ogniskową i na jakiej masz najlepszą "rękę", najlepsze foty...Zoomik dobry zawsze się sprzeda, a już będziesz wiedział, jaka ogniskowa jest dla Ciebie.
Pewnie, ze mozna i na f1.4. Ale... przy 50mm na cropie i odległosci powiedzmy 4 metrów, GO wychodzi 34 cm co czasami może byc ciut za mało :)Niezaleznie od tego jest wiele innych zalet jasnego obiektywu, bo zwykle nie kupujemy go tylko do studia.
przy 1,8 mi sie nie zdarzylo ale w 2 , 2.2 to dosc czesto
no tak. kolega moj robi na f/16 zawsze. ale to nie znaczy ze "nie mozna" zrobic na f 1.8 dla przykladu
lokal, wiesz niektorzy uwazaja ze w studio to trzeba od f9 w gore robic
ami - jasny, bo autofocus w słabym świetle pilotów od softów. Płytka głębia ostrości nie do studia??????? a z jakiej to racji takie sądy wydajesz?? bo nie rozumiem
jak chcesz cala sylwetke z dosc bliska to 35mm f/2.0 tez ladnie daje rade;)