Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
57 wyświetleń
Odpowiedzsorry hawk, późno jest. Wpadnę tu jutro wieczorem pewnie zobaczyć co się dzieje i dokończyć ewentualnie dyskusję.
"Jak się pisze na zielono?"
Photoshopem :DWezykiem Jasiu, wezykiem :D
http://www.youtube.com/v/z4dMWaI6MBY
Eee , jak kończycie , to ja ide poczytać LavcraftaPozdro Olgierd
Nie siedźcie za długo już, dobranoc :)
Nie czytaj Lovecrafta poczytaj Szymborską.
serpent25, luz, pospamujemy z Duszkiem gdzie indziej ;)"Wezykiem Jasiu, wezykiem :D"Oj tak. Dobre bo polskie. I stare! :D
Nie gadaj , podawaj naboje...Pozdro OlgierdPS Pisała coś nowego ?Dziwne że nie wiem.
jupi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(atari forever ;)
Dawno mnie nie było, wracam wiec do wcześniejszych wpisów.Sprzęt nas ogranicza, narzuca nam pewne ograniczenia techniczne - tak.Sa pewne ograniczenia, które przyjm,ujemy z założenia. Ja na przykład, we wnetrzach - jezeli są to zdjęcia architektury, staram sie robić tylko w świetle zastanym. Po prostu, jeżlei nie robie zdjęcia dokumentacji technicznej architektury, gdzie nie chodzi mi o pokazanie , ze właśnie tak sa poprowadzone odciągu dynastatyczne, czy kanału energetyczne, to chodzi o pokazanie nastroju miejsca. I jeżeli architekt właśne z lewej strony zaprojektowal okienko z niebieskimi szybkami, to owe niebieskie światło z lewej strony jest elementem budowania nastroju.Jezlei robimy zdjęcia z założeniem, z epójda na wielkoformatowy bilbord, to fakt, rozdzielczość i ostrość musi być forsowane na maxa, jezeli zaś planuję maksymalnie zdjecie wystawowe 100x70 cm, to i wymogi sa inne. Nie bede jeździł po miescie samochodem z siolnikiem 8 litrów i 450 KM bo i tak wykorzystam 5%jego mozliwości. Oczuwiscie, powiedzmy sobie szczerze, nie ma zdjęcia za dobrej jakości, nei ma za dużo światła i nie ma za jasnego obiektywu.Co do Photoshopa - obrabiam, ale w takim samym stopniu, w wjakim obrabiałem zdjecia w epoce fotografii chemikaliarnej. Tez wybierałem sposób wywołania negatywu - a miało to wpływ i to znaczacy na obraz końcowy, dobierałem gradacje i fakture papieru, kadr, sposób wywołania suszenia a nawet ekspozycji. Oczywiście, PS nie moze być narzedziem malarskim, ale, fotografia moze być zarówno dokumentacyjna jak i poktorialna. Wszystko zależy od pomysłu,. wizji i umeijetnosci fotografa. I to jest ten element najwazniejszy.